O szkole
 Historia Szkoły
 Historia Szkoły Patron
 Patron Oferta Szkoły
 Oferta Szkoły Hymn Szkoły
 Hymn Szkoły Grono Pedagogiczne
 Grono Pedagogiczne Rada Rodziców
 Rada Rodziców Uczniowie
 Uczniowie Świetlica
 Świetlica Samorząd Szkolny
 Samorząd Szkolny Galeria zdjęć i filmów
 Galeria zdjęć i filmówDla Ucznia
 Pedagog szkolny
 Pedagog szkolny Dzwonki
 Dzwonki Plan Zajęć
 Plan Zajęć Koła Zainteresowań
 Koła Zainteresowań Organizacje
 Organizacje Wolne Dni
 Wolne Dni Konkursy
 Konkursy Realizowane projekty
 Realizowane projekty Podręczniki
 PodręcznikiEgzaminy 8
Doradztwo zawodowe
Rekrutacja
 Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych
 Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych <>
 <> Rekrutacja do oddziału przedszkolnego i klasy I SP (dokumenty)
 Rekrutacja do oddziału przedszkolnego i klasy I SP (dokumenty) Wizja Szkoły
 Wizja Szkoły Misja
 MisjaDla Rodzica
Informacje o Szkole
	Adres:
Skrzydlów
ul. Główna 6a
42-270 Kłomnice
telefon:
34 328 -16 -70
e-mail:
zs_skrzydlow @ o2.pl
Skrzydlów
ul. Główna 6a
42-270 Kłomnice
telefon:
34 328 -16 -70
e-mail:
zs_skrzydlow @ o2.pl
IOD
	 Inspektor Ochrony Danych
mgr inż. Zenon Kubat
kontakt:
zkido@onet.pl
mgr inż. Zenon Kubat
kontakt:
zkido@onet.pl
RODO Klauzula
Gmina
PROJEKT
WYBIERAM SZKOŁĘ
FUNDACJA
Kuratorium Katowice
Deklaracja zgodności strony www
Deklaracja dostępności
Deklaracja o dostępności GUS
Logowanie
ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO
 23 czerwca 2017 roku (piątek)
23 czerwca 2017 roku (piątek)  
zapraszamy wszystkich uczniów 
Zespołu Szkół 
im. K. Makuszyńskiego w Skrzydlowie
oraz chętnych  rodziców  na uroczyste zakończenie  roku szkolnego 2016/2017.
Harmonogram:
8.50 - zbiórka wszystkich uczniów przed szkołą
8.50 - 9.00 - przemarsz uczniów z pocztem sztandarowym do kościoła
9.00 - msza święta w kościele parafialnym
9.45 - uroczyste zakończenie roku szkolnego 2016/2017 na sali gimnastycznej w ZS w Skrzydlowie, a następnie spotkanie uczniów z wychowawcami w wybranych salach lekcyjnych.
Wszystkich uczniów obowiązuje strój galowy
Komentarze
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
				
 
 
 

 

