O szkole
Historia Szkoły
Patron
Oferta Szkoły
Hymn Szkoły
Grono Pedagogiczne
Rada Rodziców
Uczniowie
Świetlica
Samorząd Szkolny
Galeria zdjęć i filmów
Patron
Oferta Szkoły
Hymn Szkoły
Grono Pedagogiczne
Rada Rodziców
Uczniowie
Świetlica
Samorząd Szkolny
Galeria zdjęć i filmów
Dla Ucznia
Pedagog szkolny
Dzwonki
Plan Zajęć
Koła Zainteresowań
Organizacje
Wolne Dni
Konkursy
Realizowane projekty
Podręczniki
Dzwonki
Plan Zajęć
Koła Zainteresowań
Organizacje
Wolne Dni
Konkursy
Realizowane projekty
Podręczniki
Egzaminy 8
Doradztwo zawodowe
Rekrutacja
Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych
<>
Rekrutacja do oddziału przedszkolnego i klasy I SP (dokumenty)
Wizja Szkoły
Misja
<>
Rekrutacja do oddziału przedszkolnego i klasy I SP (dokumenty)
Wizja Szkoły
Misja
Dla Rodzica
Informacje o Szkole
Adres:
Skrzydlów
ul. Główna 6a
42-270 Kłomnice
telefon:
34 328 -16 -70
e-mail:
zs_skrzydlow @ o2.pl
Skrzydlów
ul. Główna 6a
42-270 Kłomnice
telefon:
34 328 -16 -70
e-mail:
zs_skrzydlow @ o2.pl
IOD
Inspektor Ochrony Danych
mgr inż. Zenon Kubat
kontakt:
zkido@onet.pl
mgr inż. Zenon Kubat
kontakt:
zkido@onet.pl
RODO Klauzula
Gmina
PROJEKT
WYBIERAM SZKOŁĘ
FUNDACJA
Kuratorium Katowice
Deklaracja zgodności strony www
Deklaracja dostępności
Deklaracja o dostępności GUS
Logowanie
XVIII Rajd Parasolowy w Witkowicach
Szkolne koło turystyczno - regionalne PTTK "Wędrowniczek" zaprasza chętne osoby do udziału w XVIII Rajdzie Parasolowym w Witkowicach.
Rajd odbędzie się w dniu 22 listopada 2014 r. niezależnie od warunków atmosferycznych a meta zlokalizowana będzie w budynku Zespołu Szkół w Witkowicach i będzie czynna w godz. 12. 00 – 14. 00.
Opiekunowie naszego koła prowadzić będą tursytów na trasie Huby (start godz. 9.00) - Adamów- Niwi - Witkowice (dł. około 8 km) .
Zapisy chętnych osób będą prowadzone przez p. Patrycję Burzyńską i Annę Kowalik do 18 listopada 2014r. (wtorek).
Wpisowe wynosi 9 zł (płatne do wtorku 18.11).
Wszystkie szczegóły odnośnie tras rajdu oraz imprezy zawiera poniższy regulamin.
Komentarze
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.