W dniu 30 listopada wśród uczniów gimnazjum odbyła się debata pod tytułem „Stop dopalaczom!”. Debata przeprowadzona była na styl oksfordzki tzn. po trzech uczniów występowało w roli obrońcy dopalaczy i jako oskarżyciele. Każdy uczeń po kolei wygłaszał swoje tezy do szerszej publiczności, której zadaniem po usłyszeniu wszystkich tez za i przeciw musiała opowiedzieć się po której stronie stoi. Debata cieszyła się dużym powodzeniem oraz zaangażowaniem ze strony uczniów. W większości uczniowie ustanowili, iż jednak dopalacze kradną człowiekowi życie i nie warto po nie sięgać.
W dniu 30 listopada wśród uczniów gimnazjum odbyła się debata pod tytułem „Stop dopalaczom!”. Debata przeprowadzona była na styl oksfordzki tzn. po trzech uczniów występowało w roli obrońcy dopalaczy i jako oskarżyciele. Każdy uczeń po kolei wygłaszał swoje tezy do szerszej publiczności, której zadaniem po usłyszeniu wszystkich tez za i przeciw musiała opowiedzieć się po której stronie stoi. Debata cieszyła się dużym powodzeniem oraz zaangażowaniem ze strony uczniów. W większości uczniowie ustanowili, iż jednak dopalacze kradną człowiekowi życie i nie warto po nie sięgać.